לממש את הפוטנציאל האישי? בואו להכיר את קורס אימון אישי – לימודי קואצ’ינג

האם אנחנו מתעוררים בכל בוקר עם הרגשה של מימוש עצמי?

העולם משתנה ואיתו גם איתנו, כל אחד רוצה להשיג יותר ולהגיע רחוק יותר כאשר בינוניות אינה מתקבלת על הדעת. אם יש משהו ששינה את חיינו במהלך שני העשורים האחרונים הוא ללא ספק מהפיכת המידע, אנחנו מושפעים מעודף מידע בנוגע לכל היבט הקשור לאורח החיים שלנו. כשיש ברשותנו מידע גדול יותר, אנחנו מתחילים לשאול את עצמנו שאלות הנוגעות בין היתר לקריירה שלנו ולמקום שלנו בעולם. האם העיסוק שלנו או העבודה שלנו מתאימה לשאיפות שלנו? האם יש פער בין הפוטנציאל שלנו לבין מה שאנחנו עושים בחיים? האם אנחנו מתעוררים בכל בוקר עם תחושה של מימוש עצמי או שאנו מונעים מכוח האינרציה? התשובות לשאלות אלה מובילות אותנו למסע אישי של מימוש עצמי, מסע שבמסגרתו המטרה שלנו לנסות להבין את המקום שלנו בעולם.

אז מה התשובה שתסייע לכם לממש את הפוטנציאל? קריירה

מטבע הדברים, כל אחד מאיתנו מחפש קריירה שתעניק לו משמעות אך חשוב יותר שתסייע לו לממש את ארגז הכלים שלו מבחינת הפוטנציאל. אם בעבר חיפשנו עבודה מתוך צורך קיומי, כיום אנחנו מחפשים הרבה יותר ומבינים שקריירה היא התשובה לכל אדם שמעוניין להתפתח ולהגיע להישגים. לא עוד להגיע למקום עבודה, להסתפק במשרה לשם המשכורת ולהישאר במקום עבודה אחד לאורך שנים אלא לחפש עיסוק שבו נוכל לממש את הפוטנציאל, שבו נוכל להשיג את המטרות האישיות שלנו וייתכן שגם להשפיע על החיים של אנשים אחרים.

אז מה הפתרון? להפוך למאמן!

תחום האימון הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשנים האחרונים, זאת מתוך ההבנה כי מאמן יכול לסייע לאדם שאותו הוא מלווה לממש את הפוטנציאל ולהגיע להישגים. במסגרת קורס אימון אישי, לימודי קואצ’ינג, לומד אדם כיצד לסייע לאחר במצבים שבהם נדרשת קפיצת מדרגה או יציאה מאזור נוחות. בעולם רווי בתחרות עסקית, התמודדות עם לחצים הן בחיים האישיים והן בחיים המקצועיים, מנהלים, אנשי עסקים, יזמים ואנשים פרטיים עושים שימוש ביכולות המקצועיות של מאמן בכדי להתקדם בחיים אם במסגרת אישית של מערכות יחסים כדוגמא או בתחום המקצועי.

מסלול הכשרת המאמנים בשיטת נוביצקי

מסלול הכשרת המאמנים, קורס קואצ’ינג בשיטת נוביצקי מציע שיטה ייחודית ובלעדית בישראל ללימוד אימון באמצעות אמנות ויצירתיות. הקורס מקנה לכם למעשה ארגז כלים שיאפשר לכם לפתח דיאלוג אמיתי, עמוק וכנה עם המתאמנים שלכם כך שבאמצעות שילוב של תהליכים יצירתיים מתחום האומנות תוכלו כמאמנים לסייע למתאמנים שלכם להשיג את המטרות. הכשרת מאמנים בשיטת נוביצקי מתאימה במיוחד עבור אימון אישי פרטני או אימון עסקי, בין אם מדובר באימון קבוצות ובין אם מדובר באימון יחידים.

קורס אימון אישי, מהם תכני הלימוד ?

תכנית הלימודים במסלול להכשרת מאמנים בשיטת נוביצקי מבוססת על שילוב בין הרצאות עיוניות והתנסויות מעשיות, לשם רכישת הכלים המקצועיים בצורה יישומית שתוכל לסייע לכם להפוך למאמנים מהשורה הראשונה בישראל עם יכולת להוביל מתאמנים לפריצת גבולות והשגת מטרות. תכני הלימוד בקורס כוללים את יסודות המקצוע, הבנת מודל האימון, יכולת בנייה של תהליך אימוני והטמעתו, בניית חזון, יצירת תוכנית פעולה שמטרתה לעמוד ביעדים הדרושים להשגת החזון, בניית אמון וקשר אישי מול מתאמן, יכולת ליצור סביבה תומכת ובטוחה כבסיס להצלחת האימון, כלים מקצועיים, יכולת להתמודד בהצלחה ולהתגבר על חסמים, אתיקה מקצועית ועוד מגוון יכולות מקצועיות.

היקף קורס קאוצ’ינג בשיטת נוביצקי

היקף הלימודים בקורס קאוצ’ינג בשיטת נוביצקי נפרש על מפי 29 מפגשים וכולל 176 שעות אקדמיות. בהתאם לתנאים הנדרשים על פי לשכת המאמנים הארצית, עם סיום הקורס בהצלחה עליכם לעבור סטאז’ מעשי שכולל 60 שעות אקדמיות, בו אתם מאמנים מתאמנים תחת השגחה ופיקוח של מאמן בכיר.

קורס קאיצ’ינג בשיטת נוביצקי – תעודה

הסטודנטים אשר יעמדו בכל דרישות מסלול הכשרת מאמנים ויסיימו את המבחן בהצלחה, יזכו לתעודת מאמן מוסמך בהבעה ויצירה מטעם הלשכה הבינלאומית למאמנים.

לימודי קאוצ’ינג – המומחיות והייחודיות שלנו

לימודי קאוצ’ינג בשיטת נוביצקי נלמדים במכללת ביטוי לאומנות ועיצוב, מסלול הכשרת המאמנים הייחודי פותח על ידי ד”ר בלה נוביצקי, נשיאת המכללה, והוא משלב בין הכשרת מאמנים ובין אמנות ככלי ביטוי ואמצעי להשגת יעדים. השיטה הייחודית שפותחה על ידי ד”ר נוביצקי, הגיעה למעשה מצורך ולאחר שלא מצאה מענה מספק בשיטה הקונבנציונאלית ולכן ביקשה לייצר דרך אימון חדשה אשר עושה שימוש באומנות בכדי להתחבר למתאמן ולצרכים השונים שיש לו. השיטה הייחודית שנלמדת במסגרת לימודי קאוצ’ינג בשיטת נוביצקי מעניקה למתאמן כלים חדשים להתמודדות עם בעיות שונות ובאמצעות כך מסייעת להתפתחות האישית ולצמיחה הרוחנית גם בהמשך החיים ועם סיום תהליך האימון לצידו של המאמן.

למי מיועדים לימודי אימון אישי – לימודי קואצ’ינג?

אחת השאלות המרכזיות שנוגעות למסלול הכשרת מאמנים בשיטת נוביצקי, אשר נלמד במכללת ביטוי, הוא אוכלוסיית היעד. כיצד תדעו כי המסלול מתאים לכם? הלימודים בקורס קואצ’ינג מתאימים למעשה לכל אדם שאוהב לסייע לאנשים אחרים ולכל אדם שמתחבר לתחום האימון, אם נהיה ממוקדים קצת יותר ניתן לומר כי מבחינה מקצועית לימודי אימון מתאימים במיוחד לפסיכולוגים, יועצים חינוכיים ועסקיים, אנשי חינוך, מנהלים, מגשרים, עובדי משאבי אנוש ואחרים. כל אדם שמעוניין להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלו ולאפשר הבנה עמוקה של תחום האימון והפיתוח האנושי ימצא את עצמו רוכש כלים שיסייעו לו להתפתחות אישית ורוחנית, אך חשוב מכך לסייע לאנשים אחרים למצוא את הדרך הנכונה להתמודדות עם חסמים, לפריצת גבולות וכמובן להשגת חזון ומטרות.

הבחירה הנכונה שתוביל אתכם להצלחה

קורס קאוצ’ינג בשיטת נוביצקי הוא קורס ייחודי ובלעדי המשלב בין לימודי אימון ובין אומנות, בכך הוא מעניק לכם את היכולת ליהנות מארגז כלים מקצועי גדול יותר שיסייע לכם להוביל אנשים להתמודדות עם חסמים שמעכבים אותם במסגרת החיים. מעבר לעובדה שתכני הלימוד הייחודיים יסייעו לכם בהתפתחות אישית ורוחנית הוא יעניק לכם את ההזדמנות להפוך לאנשים בעלי משמעות, אנשים שיש באפשרותם לגעת בחייהם של אנשים אחרים ולסייע להם להצליח. המסלול להכשרת מאמנים בשיטת נוביצקי הוא הבחירה הנכונה שתוביל אתכם להצלחה.

 

קורס אימון אישי – לימודי קואצ'ינג

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button