האם את/ה מעוניין/ת להביע את עצמך?
לימודי אומנות עשויים להקנות לסטונדטים כלים להביע את עצמם בדרכים ייחודיות ויצירתיות. לכן, הם יכולים להתאים למי שמחפש דרכים מיוחדות להבעה עצמית בדרך בלתי קונבנציונאלית.

כאשר אתה מסתובב במוזיאון, האם את/ה שומר/ת על ראש פתוח?
לצורך לימודי האומנות, הרבה פעמים יש צורך באופקים רחבים, או כפי שהם מכונים לעיתים “ראש פתוח”. גישה זו תוכל לסייע לסטודנט לקבל רעיונות חדשים שעלולים היו להיראות לו זרים ואפילו מוזרים, אשר יכולים להופיע לעיתים בתחום האומנות. כך, למשל נדרשת הבנה שכל דבר יכול להיות אומנות, כיוון שלאומנות אין הגדרה רשמית וקבועה. באומנות בת זמננו, למשל, גם אובייקטים יום יומיים יכולים להפוך לאומנות בתנאים מסוימים ובקומפוזיציה מסוימת.

לעיתים הסטודנט ידרש לקראת הלימודים לעבור מכינה לאמנות על מנת שיוכל להתחיל את הלימודים .

האם את/ה מתעניין/ת גם בתולדות האומנות?
לפני שניגשים ללמוד תואר באומנות, חשוב לזכור כי הלימודים כוללים בתוכם גם לא מעט תיאוריה והסטוריה של האומנות. הנושאים הללו נלמדים כדי שהסטודנטים יוכלו להיות בקיאים מספיק בטכניקות ובסגנונות השונים שהיו נהוגים בעבר על מנת לנתח יצירות חדשות או לפתח אומנות חדשה. כדאי לקחת זאת בחשבון, וללמוד אומנות רק במידה ואתם מגלים עניין גם בנושאים הללו.

האם יש לך תיק עבודות?
לימודי האומנות בארץ הפכו פופולאריים מאוד בשנים האחרונות, וכתוצאה מכך חלק ממוסדות הלימוד מציבים בפני הסטונדטים דרישות קבלה. בין היתר, על מנת להתקבל לתואר יש לעמוד בריאיון אישי הנערך על ידי נציגים מטעם מוסד הלימודים, וכן להציג תיק עבודות. במידה ואין לכם תיק כזה ואתם מעוניינים להתקבל לתואר באומנות, כדאי להתחיל לבנות אותו ואף להיעזר בגורמים מקצועיים לצורך העניין: אמנים , מורים לאמנות, כתיבת עבודות אקדמיות ,בוגרי מכללות לאמנות , קריאת המלצות וטיפים במאמרים מקצועיים ברחבי הרשת ועוד .

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

צמיחה אישית באמצעות אומנות

בתהליך של יצירה אנחנו יכולים לרפא את עצמנו ולהתעמק בעולמנו הפנימי. באמצעות ההתעמקות וההתבוננות העמוקה פנימה, ניתן להתחיל תהליך של ריפוי וטיהור, שיתאים גם לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

קרא עוד »
Call Now Button