טיפול בנפש באמצעות יצירה ואמנות לשחרור חסמים מהעבר

השנים חולפות וכל אחת מהן בחובה רגעים שמחים ומאושרים לצד קשיים וימים לא פשוטים. מכיוון שהחיים שלנו רצופים באירועים מכל הסוגים, אנחנו לומדים עם השנים, להדחיק באופן כמעט באופן אוטומטי את הזיכרונות מהרגעים הקשים. אבל גם כשהזיכרונות מודחקים הם עדיין נמצאים בתוכנו.
גם אם איננו מודעים לכך כובד משקלם של אותם זיכרונות מודחקים, מקשה עלינו מלטפס למעלה, להציב מטרות ולהשיג אותן, לממש את היכולות שלנו, לשפר את אורח חיינו וכמובן, גם את רמת חיינו. עכשיו נשאלת השאלה, מה אנחנו יכולים לעשות בכדי להשיל את כובד משקל הזיכרונות והמשקעים מגופינו, והתשובה לכך, היא טיפול באמנות.

איך טיפול באמנות יכול לסייע לנו?
טיפול באמנות מאפשר לנו לבטא את עצמנו באמצעות אמנות, יצירה ועודן מגוון דרכים חדשות וייחודיות להבעה. באמצעות טיפול באמנות, מתאפשר לנו לצאת למסע, במהלכו נקבל את ההזדמנות להציף את כל אותם האירועים הפחות נעימים אותם הדחקנו.
ברגע שאותם אירועים יצופו על פני השטח נוכל לטפל בהם ולהעלים אותם באופן מוחלט.
העלמת הזיכרונות הלא נעימים יכולה להסב לנו רוגע ושקט, ולאפשר לנו לנוע בחיים כשאנחנו הרבה יותר קלים ומשוחררים ממה שהיינו קודם לכן.
השחרור הזה, יכול ללא כל ספק לשפר את רמת חיינו, ולסייע לנו להתקדם בכל תחום חיים בו אנו מעוניינים להשתפר או פשוט לעשות שינויים.
כאמור, כל מה שאנחנו צריכים בכדי לקבל את הכלים והיתרונות הרבים אותם טיפול באמנות טומן בחובו, זה פשוט להתמסר לתהליך – טיפול באמנות מורכב כאמור ממספר משלבים, וכל שלב כשזה יקרב אותנו יותר לתחושת השחרור והסיפוק, לה אנחנו כל כך כמהים.

כשהחסמים משתחררים…

השנים משאירות בנו סימנים, חלקם צצים לעיתים מעל פני השטח, וחלקם עמוקים במיוחד – כך שאנחנו כלל לא מודעים שהם משפיעים עלינו. דבר זה נכון גם אם אנחנו צעירים בשנות העשרים, וגם אם כבר הגענו כבר לעשורים מאוחרים יותר כמו השלושים, הארבעים והחמישים.
סימני השנים באים לידי ביטוי בצורה של חסמים שונים, אשר מונעים מאתנו לממש את עצמנו כפי שהיינו רוצים, ולחיות את חיינו בצורה משוחררת, תוך שיפור ברמת החיים.
אבל האור בקצה המנהרה, בא לידי ביטוי בעובדה שאף פעם לא מאוחר מדי לטפל בנפש, ולשחרר את החסמים השונים אשר הצטברו עליה לאורך השנים.
טיפול באמנות יכול להתאים לאנשים בכל הגילאים, כאשר המשותף הוא הרצון והכוונה לעבור תהליך עוצמתי, להיפתח, ליצור ולקבל את כל הטוב שתהליך הזה טומן בחובו.

אז אם גם אתם מעוניינים לצאת למסע, במהלכו תשילו מעליכם את כל אותם החסמים אשר צברתם עם השנים,לימודי אומנות המשלבים טיפול באמנות יכולים להוות ללא כל ספק ככתובת הנכונה עבורכם להשגת המטרה הנכספת, כל שאתם צריכים לעשות, זה את הצעד הראשון בתהליך.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

בעזרת רצון מכחול וצבע לטפס ולהגיע ליעדים חדשים

תרפיה באמנות – חשוב להדגיש כי בדומה לגוף שלנו, גם הנפש של כל אחד מאתנו זקוקה לתשומת לב ולטיפוח, על מנת לתפקד בצורה טובה יותר, על מנת שנוכל לגלות בה חלקים חדשים, שאולי ביום יום אנו כלל לא נוגעים בהם, או אפילו לא מודעים לקיומם.

קרא עוד »
Call Now Button