לקחת את הנפש לגבהים חדשים באמצעות טיפול באמנות

כשאנחנו פוגשים חברים או מכרים אשר מתעניינים בשלומינו, בדרך כלל התשובות שהם יקבלו מאתנו תהיינה בסגנון של “הכול טוב” או “לא רע”, והתשובות הללו תהיינה כנות ותואמות את מה שאנחנו באמת מרגישים.
האמת היא שרובינו חשים שבסך הכול, הכול בסדר, שאנחנו רוב הזמן מסתפקים במה שיש לנו, שאנו חווים מעת לעת רגעים שמחים, שיש לנו משפחה אוהבת, קורת גג מעל הראש, מיטה חמה לישון בה ואולי גם פרנסה מכבדת שמאפשרת לנו לדאוג לכל צרכינו, ואולי גם לזו של התלויים בנו (במידה ויש לנו כאלו) – אבל כאמור, אפשר יותר.

להגיע יותר גבוה..
מה אם מישהו היה מבטיח לכם, שאתם יכולים להגיע למקום גבוה יותר מזה שאתם נמצאים בו עכשיו, שמשפט שאולי אתם שומעים לעיתים קרובות על זה “שיש לנו פוטנציאל ואנחנו לא משתמשים בו” – או לפחות בחלק גדול מאותו הפוטנציאל, זאת לא רק עוד קלישאה שמורות או דודות אומרות, אלא אמת לאמיתה.
אז כמובן, שלא קיים שום שיקוי קסם שלגימה ממנו תיקח אתכם למעלה, אבל באמצעות תהליך של טיפול באמנות, ניתן לטפס מדרגה, מדרגה בדרך למעלה – וה”למעלה” המדובר הוא מקום הרבה יותר טוב מזה שאתם נמצאים בו עכשיו – מקום שיהיה לכם הרבה יותר נוח להסתפק בו.

הליך אותנטי ועוצמתי
תרפיה באמנות מהווה כרטיס כניסה לעולם הפנימי של האדם אשר עובר הליך טיפולי מהסוג הזה. הביטוי הרגשי והתבוננות בו יתאפשרו באמצעות שימוש בשפת האמנות והיצירה – שפה שהינה מיוחדת ומרתקת, אשר מהווה כהזדמנות להסרה של הגנות ומחסמים שונים אותם צברנו במהלך השנים – כידוע, כל אחד מאתנו מתמודד עם מחסומים מסוגים שונים, ופגישה של אמיתות ותכנים שאינם מודעים.
טיפול באמנות מתאים עבור מטופלים בכל המינים והגילאים, הוא מאפשר אבחון של קשיים רגשיים, קוגניטיביים ולימודיים ומחסומים נוספים, אשר מקשים או מונעים מהמטופל, לממש את מלוא הפוטנציאל שלו ולהגיע להישגים ממשיים.
באמצעות הליך היצירה, שהינו הליך אותנטי ועצמתי, ניתן לחזק את תחושת הביטחון והערך העצמי של המטופל – דבר אשר גם הוא יכול לסייע בהשגת המטרה של טיפוס מעלה מעלה.

צוהר לעולם חדש
טיפול באומנות נועד לכל אחד, גם עבור אותם אנשים אשר חשים כאמור, שהכול בסדר איתם ושלא רע להם במקום בו הם נמצאים. הטיפול מהווה כצוהר לעולמות חדשים, עולמות שכבר קיימים בכל ואתם פשוט עדיין לא מכירים.
בסופו של דבר, גם אנשים אשר מסתפקים בחלקם, היו שמחים לבצע הרחבה לאותו החלק, לממש את כישרונם, להגדיל את כמות רגעי השמחה אותם הם חווים, לעסוק בתחומים שהם אוהבים ומספקים אותם, להציב מטרות ולהשיג אותן.
הדרך למקום הזה, יכולה להיסלל באמצעות טיפול באומנויות, אשר יותאם עבור כל אחד באופן אישי.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

לעלות 3 מדרגות בקפיצה אחת בלבד

הליך של העצמת הנפש, באמצעות טיפול באמנות, נועד בכדי לספק כלים שימושיים, אשר יאפשרו לנו להיות חזקים ויציבים בכל אותם אירועים – זה לא שלא נחוש עצובים או כאובים בסיטואציות קשות, אבל נדע גם איך לאסוף את עצמנו ולהמשיך הלאה.

קרא עוד »

לדעת להשתמש בכלים בצורה הנכונה והמדויקת , כמו בחיים!

תרפיה באמנות – חשוב להדגיש כי בדומה לגוף שלנו, גם הנפש של כל אחד מאתנו זקוקה לתשומת לב ולטיפוח, על מנת לתפקד בצורה טובה יותר, על מנת שנוכל לגלות בה חלקים חדשים, שאולי ביום יום אנו כלל לא נוגעים בהם, או אפילו לא מודעים לקיומם.

קרא עוד »
Call Now Button